Salam Mula Kuliah dan Sekolah

Posted: Januari 4, 2009 in Cerita, Uncategorized

Assalamualaikum…

Mmg lama tak menulis utk blog nih..Tetiba je dah mula masuk kuliah dan sekolah..apa² selamat meneruskan perjuangan dan hijrah utk tahun baru nih..Semoga AKU dan para pembaca dpt menambah apa² yg kurang dari amalan akhirat dan dunia ni.

  • Aku kena (WAJIB) kasih,sayang dan rindu Nabi dan ulama’
  • Pentingkan apa yg perlu AKU buat
  • Dahulukan ikut prioriti dunia atau akhirat
  • Minta semoga amalan berkekalan walaupun sedikit(kalau bleh + la tuan)
  • AKU??Jihad rohani oiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  • Malasje!!!Riadah sket
  • Aku jgn jadi bodoh!!Biar bodohkan dan sialkan nafsu tu!!kerana nafsu sentiasa mahukan lazat!

JIHAD!!!!!!!!!!!!!!Salam Hijrah 1430 dari aku dgn azam dengan pasrah kepadaNYA selalu..amin

Tinggalkan Jawapan

