Posted: September 2, 2008 in Uncategorized

AHLAN-AHLAN YA RAMADHAN.SHAHRUS SAUMI WALQURAN

Komen-komen
  1. EmahTimah berkata:

    Lebih baik pilih UMNO daripada keadilan ataupun pas kerana hanya umno sahaja yang memperjuangkan hak orang melayu.

    Nak harapkan PKR dan PAS meraka sendiri takutkan DAP.. Maka gunakanlah akal dengan sebaiknya jgn sampai kita menjadi pendatang di negara sendiri.. Perbezaan pendapat bukan bererti kita adalah musuh..

    awk tetap awk saya tetap saya tp jgn sampai negara yg tercinta ini menjadi porak-peranda oleh kerana meraka yg gilakan kuasa..

    tuffaya : 1stly,emahtimah kalau nak komen biar betul kat tempatnya.ini komen utk bulan ramadhan yg lama tu.anyway tq for the comment..nak buat mcmana emahtimah..kalau dlm UMNO sendiri banyak korupsi..dah tahu banyak taik pilih gak yg taiknya..UMNO pun sendiri takutkan MCA dan MIC..skg mereka dah banyak bersuara..emahtimah kata kita jadi pendatang di negara sendiri?sekarang sistem demokrasi menghalalkan sapa berkuasa tak kira bangsa apapun bleh jadi pemimpin..
    pada aku emah,kita cuma berbeza pendapat tetapi kita tetap melayu Islam..itu je..wakper nak bertengkar sampai mati..just pada politik je…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s